A weboldal cookie-kat használ. További információk.
  • ganoderma ganoderma-text KÍNÁBAN MÁR TÖBB EZER ÉVE
    RENDKÍVÜL HATÉKONY
    GYÓGYNÖVÉNYKÉNT TARTJÁK SZÁMON.
    OLYAN GYÓGYNÖVÉNY,
    MELYNEK NINCS MELLÉKHATÁSA
    MÉG HOSSZÚ TÁVÚ HASZNÁLAT UTÁN SEM.
    JAVÍTJA A SZERVEZET ÁLTALÁNOS
    ÁLLAPOTÁT, ÖNGYÓGYÍTÓ KÉPESSÉGÉT.
  • ganoderma ONE DRAGON MODELL A TERMELÉSTŐL AZ ÉRTÉKESÍTÉSIG
    A TELJES FOLYAMATOT
    A VÁLLALAT TARTJA KÉZBEN.
  • ganoderma VÁLTSD VALÓRA AZ
    ÁLMAIDAT A DXN-NEL!
    RAGASZKODJ
    AZ EGÉSZSÉGEDHEZ!
    LÉGY ANYAGILAG
    FÜGGETLEN!
    ÉLJ MAGASABB
    ÉLETSZÍNVONALON!
    VALÓSÍTSD MEG
    ÖNMAGAD!
CSATLAKOZZON
MOST!
2018 Április
H K Sze Cs P Szo V

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

 

 

 

 

 

 

 

 

Hírlevél feliratkozás

Keresztnév:

E-mail:

Termékismertető   Üzleti lehetőség

Írja be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

Visszahívunk!

Ha úgy érzed, hogy inkább személyesen szeretnél erről az üzletről velem, vagy munkatársaimmal beszélni, add meg a
Nevedet:

 

Kérlek a telefonszámod mellett add meg az országod kódját (amennyiben nem Magyarországon élsz)!

telefonszámodat:

 

vagy Skype elérhetőségedet:

 

vagy e-mail címedet:

 

és írd be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

 

júl

18

Segít a fogyásban a kávé?

2013.07.18 - csütörtök


 

A kávé legalapvetőbb hatóanyaga, a koffein - ha nem visszük túlzásba a mennyiséget - egy sor élettanilag előnyös folyamatot segít elő: stimulálja a központi idegrendszert, élénkít, emeli a teljesítőképességet, fokozza a szív- és veseműködést, így utóbbinak köszönhetően a kiválasztást is.
A diétában elsősorban azért segíthet, mert felpörgeti az anyagcserét, ezért segíti a kalóriaégetést, illetve az elraktározott zsír felszabadítását.
Másrészt az ideális testsúlycsökkentéshez elengedhetetlen sport is könnyebb kávéval; egy kutatásban azt vizsgálták, hogy a koffein miként hat a fizikai teljesítményre: sportolóknak különféle mennyiséget adtak, illetve egy csoportjuktól teljesen megvonták.
A vizsgálat a következő eredménnyel zárult: a legjobb teljesítményt azok nyújtották, akik közepes adagban kapták a hatóanyagot (300 mg-ot, vagyis a napi ajánlott mennyiséget), viszont akik ennél több koffeint kaptak, azoknak az eredményei sem nőttek ennél jobban. Vagyis az ideális mennyiségű kávé jó hatással van a szervezetünkre, segíti a mozgást, illetve az edzés utáni regenerálódást. Arról nem is beszélve, hogy az állóképességet is növeli, így jobb hatásfokkal teljesíthető az edzés.
Arra viszont a szakemberek szerint fokozottan oda kell figyelni, hogy a vesékre gyakorolt hatása miatt mindig igyunk eleget, és vegyük tekintetbe az edzés miatti vízveszteséget is, hogy elkerüljük a dehidratációt. Megfelelő mennyiségű folyadék bevitelével jobban tisztul a szervezet, és a diétának hála, gyorsabban távoznak a felszabaduló salakanyagok.
A kávé kalóriatartalma elenyésző, ezért üresen vagy nem ártalmas édesítőszerrel nem jelent pluszkalóriákat. Azt nyilván mondani sem kell, hogy amennyiben a fogyókúránkat (is) szeretnénk felpörgetni a kávéval, akkor abból most ki kell maradnia a cukornak, méznek, ízesített szirupoknak és a zsírosabb tejnek, de ajánlott a cukrozatlan szójatej és a sztívia.

 

Fogyjon kávéval és hideg fürdővel!


Új fogyókúrás módszer Angliából
Hagyd ki a reggelit, egyél három nagy adagot naponta, fürödj hideg vízben és szürcsölj kávét - ezek a legújabb fogyókúra lépései.
Egy londoni személyi edző, Venice A. Fulton által összeállított fogyókúraprogram tudományos kutatásokon és Fulton saját, fogyásban és alakformálásban szerzett tapasztalatain alapszik - írja a Daily Mail. Eltérően azonban a legtöbb fogyókúrás programtól, Fulton nem állított össze étrendet receptekkel, ám életvezetési tanácsokat ad azoknak, akik 5-10 kilótól akarnak megszabadulni hat hét alatt.
Íme a lépések:

1. Ne reggelizz!

2. Vegyél hideg fürdőt!

3. Kávézz!

4. Mozogj!

5. Kezdj el enni!

6. Szénhidrátot csak mértékkel!

A program szerint nem igaz, hogy a reggeli a legfontosabb étkezés. Mint Fulton írja, reggel az agy éhség-jeleket küld, reggelire ösztönözve. Ám ha valaki fogyni akar, annak nincs szüksége pirítósra, hiszen a reggeli büfé - mint fogalmaz - ott van a testben (zsír formájában). Ezért reggeli helyett inkább mozgassuk meg testünket - ajánlja Fulton.
A program szerint a reggeli hideg fürdők is segítenek, hogy elégjen a fölösleges zsír azáltal, hogy fel kell melegíteni testünket. Fulton 15-20 fokos fürdővizet javasol, de nem több mint 15 percig. Ez a lépés viszont tilos szív- és érrendszeri panaszokban szenvedőknek, vagy cukorbetegeknek. Fulton a fürdőzés után kávézást ír elő, mert szerinte a kávé természetes fogyasztószer: az éhgyomorba kerülő koffein zsírégető hatású. Rossz hír viszont, hogy csak üresen, azaz édesítőszer, cukor, vagy tej nélkül hoz eredményt.

Természetesen ebből a programból sem maradhat ki a mozgás, ám Fulton szerint edzőterem vagy sportolás helyett a séta vagy a kertészkedés is megteszi. "Válassz olyan mozgást, amit élvezel és csináld legalább 30 percig!" - ajánlja a program kidolgozója. Fulton programjában ezután jön az étkezés lépése: laktató ételt kell enni, naponta háromszor. Vitába száll a "naponta sok kis adag" mítoszával, mert ez szerinte egész napos nassolást eredményez. Ráadásul - mint írja - testünk csak akkor tudja elégetni a felhalmozott zsírt, ha szünetet tartunk az étkezések között. Lefekvés előtt legalább két órával viszont már nem tanácsos a hűtőszekrényt nyitogatni.

Az ételekre vonatkozó ajánlások szerint az egyes adagok legalább felét proteinnek kell kitennie, úgy mint csirke, borjú, bárány, hal, tojás, mogyoró, magvak. A szénhidrátok bevitelét viszont ez a fogyókúra is korlátozza, napi 120 grammra. Óvatosságra int a gyümölcsökkel is: ezekből legfeljebb három darabot javasol naponta magas gyümölcscukor tartalmuk miatt. A legkevésbé hizlaló gyümölcsök a szilva, az ananász és a fekete áfonya. Inni pedig kizárólag vizet és zöld teát javasol.
Forrás: Nők Lapja Cafe / Presszó

 

Félreismertük az instant kávét!
Címkék: instant kávé, vízhajtó hatás, arabica, robusta, pörkölt kávé, vérnyomás

 

Lassan oldódó tévhitek... Félreismertük az instant kávét, derült ki egy kutatásból. Tények és tévhitek az adalékokról, a vízhajtó hatásról.

Bár a magyarok közel kétharmada naponta fogyaszt kávét, mégis zavar él a fejekben a feketével kapcsolatban. Egy felméréséből az is kiderül, hogy az instant kávét gyakran megalapozatlan vádak érik. A megkérdezettek tizenhat százaléka tudja csak, hogy az instant valódi kávéból készül.
Tízből hatan - tévesen - élénkítő hatását gyengébbnek tartják a géppel főzött kávénál. Napi két-három feketének egészségvédő hatása is lehet; ennek ellenére sokan még mindig vízhajtó, csontkárosító szerepet tulajdonítanak neki.

 

Az alábbi tévhitek élnek az instant kávéval kapcsolatban:

 

Az instant kávé mesterséges

Az instant 100% valódi kávéból készül. A felmérésben megkérdezettek közel harmada tévesen úgy véli, hogy az instant kávéba mesterséges anyagok kerülnek a készítéskor, ráadásul egyharmaduknak fogalma sincs, hogyan és miből készül ez a fajta fekete. Pedig az instant teljes mértékben valódi kávé, arabica és robusta fajták keveréke. A két fajta keverésének aránya adja meg a különböző instant kávékra jellemző ízt.Lassan oldódó tévhitek A granulátum összetételével kapcsolatban is változóak a vélemények: a válaszadók 38 százaléka tartja pótkávénak az instantot. Míg a pótkávé összetevői a gabonafélék, mint például a cikória- melynek íze hasonlít kissé a kávéra-lehetnek, addig az instant termékek 100 % valódi kávéból készülnek.
Az instant kávéban vannak adalékanyagok

Az egyetlen adalék a forró víz, amelyet mi magunk öntünk hozzá! Az instantról csak minden második megkérdezett tudja, hogy valódi kávébabból lefőzött kávéból készül. Az őrölt pörkölt kávé lefőzését követő vízelvonással készítik a granulátumot.
Ezt a vízelvonást pótoljuk, amikor az instanthoz öntjük a forró vizet. Így az eredeti lefőzött kávét nyerjük vissza. "Sem tartósítószerre, sem adalékanyagokra nincs szükség ahhoz, hogy a kávégranulátum megőrizze frissességét." - mondja Tóth Tímea, dietetikus.

 

A főzött kávé jobb

 

Az instant ereje és íze ugyanolyan, mint a főzött kávéé. A kutatásból kiderült, hogy hatvan százalék nem tartja olyan erősnek az instant kávét, mint főzött társait. Mivel az instant egy előfőzött kávé, rajtunk múlik, hogy milyen erősre és ízesre szeretnénk elkészíteni. Mindez attól függ, mennyi forró vizet vagy tejet öntünk a granulátumhoz.
Az instant kávé antioxidáns hatású polifenol tartalma sem tér el a főzött verziótól, sőt, jó hír, hogy a feketénkhez hozzáadott tej sem ront az egészségvédő hatáson. Így napi két-három csésze akár instant, akár főzött kávé elfogyasztása hozzájárulhat egészségünk megőrzéséhez.Lassan oldódó tévhitek A kávé vízhajtó
A sejten belüli folyadékmennyiségre nincsen hatással. A kávéról a válaszadók harmada azt gondolja, hogy dehidratálja (kiszárítja) a szervezetet, pedig nincsen hatással a sejten belüli folyadékmennyiségre, sőt, részét képezheti a napi folyadékbevitelnek. A feketéhez sok tévhit kötődik, például, hogy csontritkulást okoz, hogy emeli a koleszterinszintet és a szívritmuszavar kockázatát.
Ezzel szemben a legfrissebb kutatások szerint a normális vagy már beállított vérnyomással rendelkezők is nyugodtan elfogyaszthatnak napi egy-három csészével. Még a kismamáknak sem tiltott a kávézás; a magzat élénkségét szem előtt tartva egy-két kávé megengedett lehet ebben az időszakban is.
Forrás: Napidoktor

 

DXN Facebook Share Megosztás Facebook-on